automatizace na zeleznici

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Únor 9 21:32:49 CET 2009

Do stavu zeleznic nevidim, ale vzpominam, jak jsem kdysi cetl nejake
porovnani ruznych svetovych meter, co se tyka poctu lidi na km trasy.
V "zapadoevropskych" mestech to bylo radove jeden az nekolik lidi na km, v
Moskve to bylo nekde u desitky osob na km a v Praze to bylo nekolik desitek
osob na km trasy :-))

Obavam se, ze u drah to nebude o moc jine.

Jakub Serych