OT: Krbova kamna s vymenikem

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Únor 9 20:52:37 CET 2009

Myslim, ze ten termostaticky ventil je dobre a levne reseni. Pouzivala to
Mora napr. na kotlich 668 a 669. Na jednom mi to funguje dodnes (od roku
1979). Oproti spinani cerpadla ma vyhodu, ze udrzuje vstupni vodu na vyssi
teplote, kdezto cerpadlo jede - nejede a kdyz jede, tak je na vstupu
studena. Jo, ta akumulacni nadrz je take dobra vec.
Vladimir

Topit budu dřevem vlhkost neznám, ale cílem je dosáhnout vlastností
laddomatu bez laddomatu, levnějšími prostředky.
Nebo jinak, pokud se bude topit málo, udržovací ohen, aby opravdu
výměník neodešel korozí.
Hlavně by mně zajímalo, jestli ten termoventil ke sprše, dostupný v
každém druhém odborném obchdě mohu zapojit obráceně,
a použít ho jako termoventil  ESBE TV

Lubor