OT: Krbova kamna s vymenikem

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pondělí Únor 9 16:04:04 CET 2009

Nejsou 3 radiátory málo? Každý radiátor má nějaký výkon, který muže
předat do okolí. Obvykle to bývá 2-3kW , méně často 3-4,5kW.
Dražší řešení je použít výměník (zásobník) s více topnými "spirálami"
(vstupy). A společně regulovat výkon kotle.

Nejdůležitější je zajistit oběh vody ikdyž vypadne elektrika, jinak to
roztrhá výměník v kamnech.

KPR