Ruseni USB relatky

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Únor 9 01:50:25 CET 2009

Jeste jedna zkusenost.
Nektere zdroje, jenz maji byt galvanicky oddelene ve skutecnosti
tak uplne oddelene nejsou (proud cca 2mA), napriklad Siement Logo power.
Dost nas to trapilo v nekolika instalacich. od te doby, pokud
muzeme vzdy spojujeme M svorku rozvodu 24V s PE a bylo po problemech
(zatuhavani elektroniky).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti