KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 8 23:09:47 CET 2009

On Sun, 08 Feb 2009 21:31:31 +0100
Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr> wrote:

> este mas tu chripku? :-)

Vidim, ze si dobry jasnovidec. Ako to robis, on-line?

> urcite si uz videl tie dva grafy ktore znazornuju cenu EMC opatreni
> versus cas a ucinnost EMC opatreni versus cas.

Tuna sa jedna o funkcnu poruchu... Sposobene je to tym, ze radioamater
urobil presne to co chcel a to, ze ktosi k tomu bude pridavat
enkoder...

> Odstranit primarnu
> pricinu by najskor znamenalo prerobit cely plosak, vyrazne zlepsenie
> ukazuje ze sa zacala riesit prave ta primarna pricina. Na uz
> zrealizovanom navrhu toho obycajne vela nevyriesis...

Vies on navrh ma zvycajne tri body, navrh schemy, navrh pcb a
firmware. Radioamater to postavil na sleep mode, ked kompletne zhodi
najvacsi zdroj "nf-rusenia", ktory tam ma. Dosledkom je optimalizovana
schema na maximum a pcb zmensil potom tiez na minimum. Co mu potom
branilo pridat par R, C navyse, ktore tam evidentne chybaju? Ale to by
to potom nestalo tu stovku...

A.