Uplne, ale dokonale OT - zly sen

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 8 15:10:02 CET 2009

nam tiez uradnicky simel z EU zavaril. Pracujeme na nejakych projektoch
a musime odovzdavat 'timesheets' kde je popisane co som robil a kolko
hodin. Kedze vsetci hovorili o exceli tak som najprv rozmyslal nad
niecim podobnym, databaza cinnosti, generator casov, nejake vahovanie
aby to nebolo uplne hanodne ale ani sterilne rovnake... A cloveku ostane
tolko casu na skutocnu pracu :-)) ale potom niekoho zamestnali aby
urobil specialne webove rozhranie :-/ Uz to bolo tak dobre vymyslene...
Uradnici su naozaj po dosiahnuti urciteho kritickeho momentu
zotrvacnosti samoudrzatelni (self-sustaining, neviem ako to spravne
prelozit) a uz nepotrebuju okolity svet.
b.