Uplne, ale dokonale OT - zly sen

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Únor 8 14:06:14 CET 2009

Zde mas pravdu .. koho vyhodili po revoluci z ekonomicke fakulty v Ostrave tak
sel ucit do Karvine

Manzelka v te dobe studovala ekonomku v Ostrave, takze jsme to pozorovali
on-line.

Takze muj nazor na vysku v Karvine je stejny. I kdyz to mame 10km, tak dcera
se snazi, aby mohla jit alespon do Brna (jeste ma 3 roky cas).

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Petr Kubáč
Odesláno: 8. února 2009 13:04
Komu: HW-news
Předmět: Re: Uplne, ale dokonale OT - zly sen

> Skoda, ze nemate trochu lepsi spani. Kdybyste spal jeste chvili, tak jsme
> se mohli dozvedet, jak se to zruseni pocitacu projevilo na efektivite
> prace
> toho uradu. Mozna to bylo prospesne nejen v oblasti uspory energie.

Kdo nema na praci hlavou a rukama se mu pracovat nechce, jde na  ekonomickou
vysokou skolu - nejlepe nejakou proslulou jako je treba Podnikatelska
Fakulta Karvinske Univerzity - nejlepe obor statni sprava.

Pak je treba zamestnat se ve statni sprave nebo v polostatnich firmach.

 Pak je potreba "vyvijet cinnost".

Co je lepsi na "vyvijeni cinnosti" nez si vymyslet nejakou svoji
nesrozumitelnou agendu.

Co je lepsi na naplneni teto agendy cisly nez obesilat chudaky co nemeli
stesti a misto vyvijeni cinnosti musi pracovat.

Takze selhani vsech pocitacu na uradech je to NEJLEPSI co muze stat potkat
Vymyslel sis lejstro - sam jej budes rucne scitat - jasny prvek negativni
zpetne vazby.

A historie nas uci ze je to pravda - muj zamestnavatel mel za prvni
republiky 3 uredniky - dnes 290 (nemocnice).

A to uz nemluvim o tom ze vetsi soukrome firmy chte nechte musi mit cela
"oddeleni pro krmeni uredniho simla".

Mimochodem uz dlouho hledam program, do ktereho se zada X, Y, MIN, MAX a on
vygeneruje Excelovou tabulku o rozmerech X, Y s nahodnymi hodtnotami od MIN
do MAX - to by byla racionalizace administrativy - doplnite hlavicky a mate
report pro sefy - nemate nekdo ?

Zdravi Petr Kubac.