Obsah flash ROM pro Radeon 9500 / 9500PRO

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Únor 7 01:29:26 CET 2009

To je pravda, ale pokud tam je fw z jine grafiky muze to delat i chybne casovani pro pristup do te pameti.
Nejaky fw je napriklad zde http://download.chip.eu/en/ATI-Flash-for-Radeon-9500-64MB-_92074.html

Jinak casteji nez pameti to delaji vadne elity na grafice, ktere zpusobuji problemy pri cteni z RAM.