RE: RE: pátek - bylo před 30 lety

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Únor 7 01:22:09 CET 2009

Kdyz ja tou dobou pripravoval diplomku tak jsem potreboval na chvili pujcit stroj s celkovou vahou cca 3500tun a cenou cca 2 miliardy, v tehdejsich cenach, a kupodivu to az takovy problem nebyl :-)
Jo a data jsem zpracovaval na jedinecnem pocitaci Amiga 500.

Kdyz o tom tak premyslim tak jsem i s timto vybavenim byl troskar, kolega vramci sve diplomky nicil cela mesta.
PN