RE: pátek - bylo před 30 lety

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Únor 6 21:49:34 CET 2009

A to jsi dostal titul za tech 5x230 = 690 ? v doklad1

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IÄŚO: 62301802, DIÄŚ: CZ62301802, registrace: KrajskĂ˝ obchodnĂ­ soud v OstravÄ›, oddĂ­l C, vloĹľka 7862

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Vláďa Anděl
Odesláno: 6. února 2009 21:43
Komu: konfera
Předmět: pátek - bylo před 30 lety

po dlouhé době se mi dostala do ruky moje diplomka a vypadly z ní dodací listy. Jen pro připomenutí, kolik tehdy stály součástky. Zajímavé je, že za těch 30 let se dá koupit prakticky to samé, některé typy souástek jsou nesmrtelné, jiné nahraditelné. Jen ta souprava Izostat by se dneska blbě sháněla :-)

http://vaelektronik.cz/fotky/doklad1.jpg

http://vaelektronik.cz/fotky/doklad2.jpg

http://vaelektronik.cz/fotky/doklad3.jpg

Anděl