Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Únor 6 21:06:18 CET 2009

Ahoj,

On Thu, 5 Feb 2009 22:26:27 +0100
  Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz> wrote:

> Puvodni zprava ze dne 5.2.2009 od andrej jancura:

> Co tedy zkusit zacit pracovat? :-)))

A co myslis, ze robim kazdy den?! Rano do prace, vecer z prace...

> Cooo? To si delas prdelky, ne? Muzes prosim ty moje dohledat?

No vies z tych siahodlhych debat o podnikani, cene prace, ci setreni
dani som nasiel len jednu, Lets flame... Po 30 minutach uspesneho
klikania ma to prestalo bavit, ale myslim si, ze sa tu najde par
jedincov, ktori si pamataju na niektore vyroky: "Devat zakazok robim
len tak, tak, a ta desiata mi zarobi aj za tych devat..."

A.