Ucinnost PCzdroju - www.80plus.org

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Únor 5 23:55:58 CET 2009

Napadlo me to same, ale u takoveho MB neni az tak jednoduche zmerit proud, kdyz kazde napeti ma x privodnich vodicu.

Odhadem, chladic maji spinaci tranzistory a usmernovaci diody. U T toho asi moc vymyslet nepujde, diody pokud budou nejake mizerne lze vymenit za diody s nizsim FV. C nahradit necim s low ESR a tim to tak asi konci, pokud zdorj nema PFC asi s tim nepujdou delat zazraky.

>Ja bych teda urcite zacal tim, ze bych zmeril DC spotrebu toho serveru.
Treba se ukaze, ze Vas stavajici zdroj je na tom lepe, nez cekate.
Navic tohle mereni se Vam neztrati, stejne si podle neho (predpokladam)
porovnate ucinnost u noveho zdroje (protoze papir snese vse, ze).

Analyza ztrat se da orientacne udelat pomerne snadno - zapnout, nechat
chvili bezet, pak vypnout a (po vybiti kondenzatoru) sahnout dovnitr.
O co si spalite prst, to dela ztraty.