Ucinnost PCzdroju - www.80plus.org

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 5 23:33:56 CET 2009

 5.2.2009, 23:27:06

Mam hodne nestandardni case, normalni zdroj tam nevleze a zivotnost
toho puvodniho uz se asi blizi limitu. Dlouho jsem v cz koncinach
nemohl najit nic pouzitelneho za prijatelny penizek, az nekdy pred
vanocemi jsem objevil tohle:
http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=79090
Za chvili uz byl doma a zatim vypada velmi dobre. Velmi ciste
provedeni, z modernich soucastek, dobra regulace vetraku (pri nizkem
zatizeni prakticky neslysitelny).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz