Zmerana halogenka

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Únor 5 22:42:58 CET 2009

hmmmm dik za obsiahle vysvetlenie. Uz som zahodil ten papier s
nameranymi hodnotami, ale toto som si vsimol a poznacil. Prikon stupal,
fotoprud tiez, az pri nejakom zhruba 5-6 riadku sa ziarovka zrazu
rozziarila. To moze byt ono.
Mame v robote infrakameru, ale neviem aky ma rozsah teplot, ci sa s tym
bude dat odmerat zerave vlakno. Skusim si ju pozicat na vikend a mozem
rozsirit experiment :-))