Re: Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Únor 5 19:26:50 CET 2009

Napsany to tam je, ale jak jsem jiz uvedl oni sami ve verzich s pevnym
vystupnim napetim pouzivaji delic s R1=2.5k a to tento delic trpi podstatne
vetsim tepelnym namahanim od zbytku LM2674. Pravda, ja bych rad pouzil
6x vetsi, ale zase exteni a lepe tepelne stabilizovany.
Hodnota 240 v delici mi pokazde evokuje snahu vyrobce zajistit delicem
i minimalni zatez menice a tim predejit kmitani pri nezatizenem delici,
coz ovsem neni muj pripad.
Nicmene je mozne, ze maji pravdu a proto jsme se ptal. :-)

WS

>Vzdyt to tam ma primo napsane, R1 v rozsahu 240-1k5, s tim, ze cim vetsi
>odpor, tim vic to bude chytat ruseni od spinani.

rollfree