Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 5 17:25:52 CET 2009

 5.2.2009, 17:17:02
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
zoodiskus@vol.cz napsal:

> S tim pocitam a pokud nepocitam spatne tak to neni nijak dramaticke.
Co je a co neni dramaticke, je prirozene na vas.

> vedi uplne vsechno :-)
> Ale vazne, jak L tak C v tom menici jsem dimenzoval velkoryse a za pouziti
> toho nejlepsiho co lze v CR sehnat , pod pojmem malo mista myslim, ze
> tam jiz neni misto na zadne obri C a civky na zelezoprachovych toroidch
> (20mm a vice).
Kdyz pejsek a kocicka delali dort, taky tam daly same dobre veci, a
pak je z toho bolelo bricho. :-)
Spise nez jak dobre komponenty pouzijete, je dulezite, jak dobre je pouzijete.
Ani nejlepsi komponenty nebudou fungovat dobre na zmrsenem PCB.
Vseobecne zasady tu uz byly uvedeny mnohokrat.