Re: Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Únor 5 17:02:10 CET 2009

>Zhorsi se teplotni stabilita
S tim pocitam a pokud nepocitam spatne tak to neni nijak dramaticke.

>Spinany stabilik, 16bA/D a malo mista, to jsou velmi obtizne slucitelne
>veci.
>Uvedomuji si, proto se ptam zde a ne v konferenci o vareni, kde jinak
vedi uplne vsechno :-)
Ale vazne, jak L tak C v tom menici jsem dimenzoval velkoryse a za pouziti
toho nejlepsiho co lze v CR sehnat , pod pojmem malo mista myslim, ze
tam jiz neni misto na zadne obri C a civky na zelezoprachovych toroidch
(20mm a vice).

WS

> Otazka zni zda pouziti 8x vyssiho odporu delice neprinese ne nejaky

Zhorsi se teplotni stabilita

> Ze zdroje bude napajena i analogova cast s 16bit ADC => zvysene naroky

> Otazkou je co pouzit, mista na DPS neni mnoho tak me napadlo zda
> nepouzit tlumivku s fermag. jadrem v 1206 mam s parametry DCR=0.05Ohmu

> to vubec k necemu?
Spinany stabilik, 16bA/D a malo mista, to jsou velmi obtizne slucitelne
veci. Pro male proudy, davaji casto filtry RC lepsi vysledky nez LC.