SPAM: Re: OT GParted

lubos.medovarsky@accelera-networks.com lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Únor 5 12:28:46 CET 2009

Uz je jasne, kde je problem.

1. particia je primarna, 2. extended, v nej dalsie particie
a po nej dalsia primarna a to poradie je dost nezvykle,
aj ked si nie som isty, ci je to len konvencia, alebo
pravidlo. Faktom zostava, ze na prvom sektore je mozne
zadefinovat celkom 4 particie, z toho zrejme prameni
spravne poradie:
- 1, 2, 3 primarna particia,
- 4 extended particia a v nej 5, 6, 7, atd.

Podla mna by bolo najlepsie vymazat extended particiu,
skopirovat tu D: na zaciatok disku (po C:, resp. sda1),
potom v gpartede vytvorit sda4 a do nej dalsie particie
podla potreby.

Lubos