OT Zobrazenie mailu od RV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Únor 5 06:42:29 CET 2009

Odhliadnuc od toho, ze konfera moze text prekodovat tak, ze je ten podpis nepouzitelny; je najzasadnejsim problemom to, ze v konferencii je to zbytocne overovat, presne tak, ako je zbytocne posielat html a velke prilohy (pfuj, nie pripony - to mi nejako uslo).

Je to ten isty problem, ako 380kB datasheet distribuovany ako 6MB+ exe instalator. "Probuh, jak muze byt v dnesni dobe, kdyz ma kazdy superrychly internet, 6MB problemem"?

wek