OT Zobrazenie mailu od RV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 4 23:59:47 CET 2009

To je dobra blbost, pan kolega. RFC nie su ziadne zavazne standardy a nie je ziadny vacsi problem do nich dostat akukolvek kravinu. Som zvedavy, co by ste povedali, keby som Vam poslal mail napriklad prostredictvom sluzby definovanej v RFC1149 ;-)

To tak isto mozem prehlasit, ze je trebars standardom pouzivat micro$ovtovsky .doc, nech je za tym schovane cokolvek (a ze toho moze byt vela a pokojne to moze byt v ne-M$ (a dokonca aj v M$ "nespravnej" verzie) nezobrazitelne, to hadam viete), pretoze v statnej sprave to standard je; a ze je politikou u nas vo firme posielat maily len v tomto formate; a ze je jednoznacne chyba Vasich prostriedkov na prehliadanie, ze toto nedokaze zobrazit. Predpokladam, ze budete prvy, ktory bude nadavat.

wek