OT Zobrazenie mailu od RV

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Únor 4 21:49:44 CET 2009

Pokud se jedná o podpis od standardní certifikační autority, tak je třeba si
akorát zaktualizovat kořenové certifikáty v systému. Nabízí to linux i
Windows, takže tady bych mnoho důvodů k výmluvám neviděl, pokud se nejedná o
nějakou nestandardní autoritu.
Ve Windows není aktualizace kořenových certifikátů součástí důležitých
aktualizací, ale volitelných. V poslední aktualizaci jsou konečně i
certifikáty I.CA. V linuxu záleží aktualizace na distribuci, jak je na tom
I.CA tam, netuším, ale asi nic moc, v Gentoo jsem ji nenašel.

PS: Já s tím problémy taky nemám, OS Windows Vista x64 a Windows XP, oboje
Outlook 2007. I když teď jsem se na ty maily díval a Outlook ty maily
označuje jako bez certifikátu.