OT Zobrazenie mailu od RV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 4 18:32:00 CET 2009

Este raz: je irelevantne, ci OE je alebo nie je majoritny, minoritny, ci nejaky certifkat je alebo nie je nastaveny.

Jednoducho je do konferencie neslusne posielat nieco co ma sancu sa nespravne zobrazit. Tak isto, ako je neslusne nadavat, bezdovodne pouzivat slang ktoremu niektori "odoberatelia" nerozumeju, bezdovodne posielat prilohy, bezdovodne pouzivat HTML ci ine ne-textove formaty, atd.

To nie je technicky problem, ale spolocensky.

wek