Cenove srovnani, bylo RE: Kondenzatory do pulsnich zdroju - keramika / elektrolyt?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 4 13:55:31 CET 2009

Neco na tom bude, pro zajimavost koukam kde koupit 100ks LM2574-5 a LM2674-Adj.

CVyrobce NS uvadi cenu 1.31$ (29Kc) pro 1k+s tim, ze, Std.Pack size = rail of 95, cena stejna jak pro Adj tak pro 5.0,  pokud klepnete na Buy Now vyjede seznam distributor

USA

Arrow Ele. New York     cena 1.96$ (43Kc) posilaji do Evropy cena stejna pro oba

DigiKey USA                       cena 1.55$ (34Kc) posilaji do Evropy, ale jen cele kotouce 2500ks cena stejna pro oba

AVNET USA                       cena 1.8$ (39.6Kc) pouze amerika cena stejna pro oba

Evropa

Farnell                                  cena 2.01 € (57.5Kc) pro 5.0V, cena 1.3 € (37Kc) pro Adj.

RS                                          cena 90Kc pro 5.0V, cena 70Kc pro Adj.

Prodejci z CR

TME                                      cena 51Kc pro 5.0V ,cena 35Kc pro Adj.

Semic                                   cena 64Kc pro 5.0V ,cena 49Kc pro Adj.

Asie

Keikong HK                        maji jednoznacne nejvetsi skladove zasoby a ceny na webu neuvadi, zacalo me to zajimat tak jsem jim jednak napsal, ale hlavne jsem pozadal znamou, mluvi cinsky, aby mi tam zavolala, pokud bych vzal cele klubo tak 1.13US$/ks tj. 24.9Kc.

Z vyse uvedeneho je

-          videt, ze ceny v Evrope jsou obecne nejvyssi a vse nejspise pochazi z jednoho zdroje, nebo si prodejci ninimalne srovnavaji ceny viz. rozdil v cene 5 a Adj. verze

-          ceny v USA +- kopiruji ceny vyrobce + nejake naklady distribuce a jsou celkem prijemne

-          ceny v HK jsou ceny v HK na kterych je videt, ze i amici zde musi s cenou dolu a vsichni I tak vydelaji

>Tomu sa hovori delba prace, kazdy ma nieco. To mas ako TESCO a LIDL... Takze aby si cele doobedie len nakupoval. A nakoniec mas pocit, ze vsetci beru aj tak z jedneho velkoskladu. :o)))

A.