Trochu OT: Maskovane radio

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 4 10:55:23 CET 2009

Neni to primo odpoved na Vasi otazku, ale mozna to pomuze jinym s podobnym
problemem.
Prodava se radijko, ktere vypada jako bluetooth do ucha. Kdysi jsem jich
navozil mraky od Conrada.
Nema to hlasitou reprodukci, ale s jednim tranzistorem si ji muzete udelat a
radijko zamaskovat, ze jej temer nikdo nenajde.
Ma to i automaticke ladeni (scan).
Tehdy jsem je jenom tridil jde, nejde a jeste mi jich asi dvacet zustalo v
karabici a opravou se u nich zabyvat nebudu. Vetsinou spatny kontakt apod.
Mozna i nefunkcni, ale neresil jsem to. 99 procent jich bylo funkcnich a tak
jsem se tim nezabyval.
Nakupni cena pro mne totiz byla 1 DM. Nebylo co resit.
Pokud ma nekdo zajem, tak asi 20 ks takto vyrazenych je tu k mani.
Napajeni 2 male knofliky od vietnamcu asi za 5 kacek. Nausniky se take daji
poridit za babku. Ty puvodni jsou rozpadle.
Odber na Praze 4. Na postu se mi s tim moc nechce.
Cena = 0
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: <jozem@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 02, 2009 9:05 AM
Subject: Trochu OT: Maskovane radio

Zdravim vsechny.
Nenarazil jste, prosim Vas, nekdo na neco, co by se dalo pouzit jako
VKV radio na pracoviste, kde je jeho existence zakazana? Napad pouzit
budik s vestavenym radiem, ktery ho pouziva misto budiciho pipani a
ma tzv. usinaci mod (dlouhodobe hrajici radio) se ukazuje nevhodny,
protoze asi dva vhodne typy vymizely z trhu (jeden mel dokonce aux.
jack pro jiny zdroj signalu) a dostupne vypadaji na prvni pohled jako
radio:-( Variantu klasika, to jest knizka s vyriznutymi listy a dovnitr
vlozene radio s vypinanim na mikrospinac zavrenim desek zatim odkladam.
Jedina podminka je hlasita reprodukce (ne sluchatka). Diky za kazde
nakopnuti, mne uz nic nenapada a manzelka po nem dost touzi.

Josef