PIC zaciatocnik

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Únor 3 19:14:15 CET 2009

Ahoj,

som Ti napisal RB1... Inak musis nastavit este tusim CMCON0, RA je
defaultne analogove, vid datasheet.

K Tvojmu HW, reset si daj len cez 10k a ten kondenzator si daj na
napajanie a pridaj kapacity na osc, alebo povol interny RC oscilator a
odpoj krystal. Budes mat standartne zapojeny HW. Inak si stale myslim,
ze Ti ten programator tie cipy nenaprogramoval spravne.

A.