USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Únor 3 12:27:41 CET 2009

Tohle vlakno jsem nejak nesledoval takze mozna s krizkem po funuse, nicmene
pro rozsekani MPEGu bez rekomprese jsem pouzival MPEG2Cut, je to opravdu
bleskove, neni treba demultiplexovat, pro editaci potom zmineny Womble. Ale
koukam ze na to rozrezani jsou i nejake dalsi softy, nasel jsem treba
http://www.studna.cz/7724/multimedia-grafika/viceucelove-prehravace-a-editor
y-multimedii/free-fast-mpeg-cut/

Dusan Dolezal