tonerova_kazeta_HP

J.Polivka jpolivka@vol.cz
Neděle Únor 1 16:27:22 CET 2009

Taky to tipuji na jiny toner. Stalo se mi to u kopirky Toshiby. Ta kopirka si natahuje toner z kazety do vlastniho zasobniku a ten jsem musel vyprazdnit. Vzhledem k pomerne rychlemu kopirovani nebylo tech tusim 250 stranek zas tak hrozne. Pouzivam do kopirky i do tiskarny sluzeb
www.rklservis.cz k plne spokojenosti. Privezou mi to v Praze az domu. Ceniku na webu nevenujte pozornost a radeji si zavolejte. Ceny a kvalita sluzeb i produktu podle mojich zkusenosti super. Misto HP jsem ted koupil ekvivalent od Xeroxu a za super cenu.
Jindra Polivka

  From: Ing. Karel Matějíček
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Sunday, February 01, 2009 3:42 PM
  Subject: tonerova_kazeta_HP

  Asi před půl rokem jsem nechal repasovat tonerovou kazetu do HP LJ2200 a nechal jí do zásoby.
  Nyní jsem jí dal do tiskárny a ona špatně tiskne. Nemohu jí reklamovat, protože účetní nemůže najít
  doklad. Zajímalo by mě, čím to je. Zkušební výtisk je k vidění na:
  http://cid-12ebfccb84befb07.skydrive.live.com/self.aspx/Ve%c5%99ejn%c3%a9/lj2200a.jpg.
  Téměř celá stránka je velmi špinavá od toneru, jenom okraje jsou lepší. Zaujalo mě, že vidět
  opakování motivu. Proto jsem si myslel, že je problém s válcem. Zkusil jsem vyměnit válec za ten
  z prázdné kazety, ale tisk je stejně špatný.
  Čímto múže být. O laserovkách toho moc nevím, budu to asi řešit novou repasí, přesto bych rád
  věděl důvod.

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3816 (20090201) __________

  http://www.eset.cz