Od coho zavisi jas "stmavenej" ziarovky?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Únor 2 12:53:38 CET 2009

 2.2.2009, 12:50:44

Mnooo, i bez integrovani ctvercu sinusu, si troufam odhadnout, ze
polovicni prikon bude prave pri polovicnim uhlu sepnuti.
Pro jine hodnoty to samozrejmne neplati.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz