USB FlashDisk 16GB a velky soubor

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 2 08:39:28 CET 2009

Jestli to Nero překóduje na nižší bitrate, tak to vyjde nastejno, jako
byste do toho nižšího bitratu nahrával rovnou (nebo je to dokonce
lepší než aby se už jednou zkomprimovaný video dekomprimovalo a pak
znova zkomprimovalo). Pokud to teda nevypalujete na dvouvrstvý média.

Ale na problém s omezením velikosti souboru na 4GB můžete narazit
taky, protože na jednovrstvý DVD se vejde cca 4,5GB.

Pavel Kadečka.