tonerova_kazeta_HP

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Únor 1 16:48:11 CET 2009

Taky mám velmi dobré zkušenosti s Abelem. Dělají mi renovace již řadu
let a nebyl sebemenší problém. A když už nějaký byl, Reklamace vždy
proběhla k mé maximální spokojenosti. Kdysi dávno mi jeden jejich
inkoust vytekl do tiskárny. Taková špinavá popelka to byla - z kuřácké
kanceláře. Tiskárnu si s velkými omluvami odvezli a když ji druhý den
vrátili myslel jsem si, že mi dali novou. Doslova se blýskala - vše
vyčištěné - nádhera :-). Uživatel si to moc pochvaloval :-).

    Martin.