tonerova_kazeta_HP

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Neděle Únor 1 15:42:49 CET 2009

Asi před půl rokem jsem nechal repasovat tonerovou kazetu do HP LJ2200 a nechal jí do zásoby.
Nyní jsem jí dal do tiskárny a ona špatně tiskne. Nemohu jí reklamovat, protože účetní nemůže najít
doklad. Zajímalo by mě, čím to je. Zkušební výtisk je k vidění na:
http://cid-12ebfccb84befb07.skydrive.live.com/self.aspx/Ve%c5%99ejn%c3%a9/lj2200a.jpg.
Téměř celá stránka je velmi špinavá od toneru, jenom okraje jsou lepší. Zaujalo mě, že vidět
opakování motivu. Proto jsem si myslel, že je problém s válcem. Zkusil jsem vyměnit válec za ten
z prázdné kazety, ale tisk je stejně špatný.
Čímto múže být. O laserovkách toho moc nevím, budu to asi řešit novou repasí, přesto bych rád
věděl důvod.