rozdily v tranzistorech

Čtvrtek Prosinec 31 13:15:21 CET 2009

U chobota mě zaujal tranzistor 2N2222A,
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=215-036 má tam 5 datasheetů a z každého se dozvím něco jiného. Hned v tom prvním On semi
http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/215/215-036/dsh.215-036.1.pdf
sice nepíšou k čemu je vhodný, ale mají tam šumovou charakteristiku a při 0,5 až 1 mA má pod 1,5 dB pro 200 Ohm, tedy byl by vhodný pro dynamický mikrofon. No já vím, vepředu zaručují pod 4 dB pro 0,1 mA a 1KOhm, což je úplně jinde než typická hodnota z té charakteristiky.

V dalším http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/215/215-036/dsh.215-036.2.pdf píšou medium speed switching a ve třetím
http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/215/215-036/dsh.215-036.3.pdf (ST)
je zase high speed switching, zase pro změnu zaručují reálnou část vstupní impedance 60 Ohm pro Ic 20 mA a o šumu taktně mlčí. Jsou opravdu takové rozdíly mezi různými výrobci?

Anděl