VA metr LCD

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 11:44:34 CET 2009

Zkuste kápnout do prostřed pájeného bodu tekuté tavidlo, řádně fungující
trafopájku(s čistou, "tlustou", dobře upevněnou smyčkou) mimo plošku
trochu předehřát, přiložit a ihned přiloženým cínem vytvořit rozlitou
kapku. Dál už by to neměl být problém. Je vhodné si to zkusit na starém
článku. Tímto způsobem se mírně prohřeje jen lokální ploška a něma problema.
S pozdravem,
		Miloš Dašek