VA metr LCD

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 11:33:21 CET 2009

Nejlepe vzit k modelari, ktery je vybaven. Jinak zaklad je poradne
ocistit (jemnym smirkem) jak baterky tak spojovaci medeny pasek.
Kvalitni cin s tavidlem (napr. CRYSTAL 505 1.0/250g
http://www.ezk.cz/e-shop/select.php?sada=1&str=3&skupina=145&klic=&kod=&od=0&do=100000&razeni=Kat_cislo&rozsah=1)
a pajku s poradnym vykonem a velkou plochou "hrotu" (neco takoveho
http://nymbursky.net/pajky-pajecky/elektricke-pajky-230v/detail-elektricka-pajka-t-345-250w-3886.htm).
Cele pajeni by melo byt rychle, aby se clanky prilis nezahraly.

PK.