Verejne osvetleni (bylo: Cree XLamp....)

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 31 09:48:57 CET 2009

To jde mezi obcemi. Zažil jsem tmu takovou, že jsem neviděl ani na špičku nosu. Bylo to to v údolí, široko daleko žádná ves, natož osvětlená,  ni zatoulaný pes a žárovka v baterce odešla tam kam chodí žárovky když doslouží. Šel jsem raději po silnici tam byly alespoň pangejty, i když to bylo 3x dále. Zkratkou lesem jsem se neodvážil, páč jsem les ani nenašel, natož tu zkratku.

Chtěl bych tam viděl jezdce rally, jak tam jede beze světel a jak daleko :-)
Není noc, jako noc a obce osvětlují široké okolí.
ced