OT solna lampicka

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Prosinec 30 23:26:45 CET 2009

Pokud jde o speleoterapii tak, zalezi na tom, co a kde se leci, obecne se nejcasteji vyuziva techto jevu
- vlhky a chladny vzduch
- zvyseny obsah radonu Rn222
a predevsim koncentrace lehkych atmosferickych iontu se spravnym koeficientem unipolarity, coz je asi nejdulezitejsi a pomerne obtizne vyrobitelne umele.

Solne jeskyne se nesnazi o speleoterapii, snazi se simulovat pobyt u more, tedy vzduch ionizuji jen "zaporne" a dotuji vzduch ionty jodu, bromu, sodiku, vapniku a tak.
V prve rade to je solidni kseft, tuna Halitu stoji tak 5k Kc

PN