OT: solna lampicka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Prosinec 30 20:01:04 CET 2009

Hmm to mi pripomnelo, ze se mi onehda kamarad zminil, ze po navsteve
Chocholouska obdrzel nove leky, ktere maji v letaku uvedeno jako
vedlejsi ucinek i cituji "moznost nahleho umrti". To ho, ac zvykleho uz
na ledacos, donutilo kouknout na net a opravdu a dokonce pry tam byl
uveden i nejaky celkem zarazejici pomer - ze to spis vypadalo jako pomer
na redeni primalexu. :-D

Tak cekam, ze alespon do poloviny ledna to s nim nesekne - ma u me veci
z TME za 2.500Kc. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek