Cree XLamp MC-E LED RGBW a White

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 30 14:01:54 CET 2009

 30.12.2009, 13:56:31

Mam pocit, ze p. Maixner se v odkazovanem clanku dopousti (byt v mire
o dost mensi) presne toho co kritizuje u "podomnich obchodniku se zubni
pastou". Totiz priohybani reality k obrazu svemu. Jeho argumentace o
ciniteli vyuziti je zavadejici. U spatne navrzeneho svitidla bude
cinitel vyuziti spatny, bez ohledu na typ svetelneho zdroje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz