Cree XLamp MC-E LED RGBW a White

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Prosinec 30 14:01:32 CET 2009

Ziram FKT do katalogu a nejak nechapu, co vlastne v LED nabizej, udaje tam
uvedene jsou /prinejmensim/ podezrele:

Napr:
http://shop.fkt.cz/led-20w-modra-465-nm-560-lm-120-hpr20d48k20b+dp116920/
http://shop.fkt.cz/led-10w-modra-465-nm-280-lm-120-hpr20d48k10b+dp116914/

Jedna je 10W, druha je 20W, maji shodny vyzarovaci uhel i vlnovou delku - a
kupodivu i stejnou udavanou svitivost. Proc bych tedy mel utracet za ty vic
rozezrane a drazsi?

U 1W a 3W je to jeste zajimavejsi:
http://shop.fkt.cz/led-1w-modra-465-nm-163-lm-120-hpb848kb+dp116855/
http://shop.fkt.cz/led-3w-modra-465-nm-36-lm-120-hpb8c48k3b+dp116900/

Ta 1W ma udavanych 163lm, 3W 36lm. Tady by se dalo tusit, ze jim tam jen
vypadla nula, ale podle ceho ma clovek nakupovat, kdyz prodejce ma zmatek v
technickych parametrech a neobtezuje se ukazat puvodni datasheet ci alespon
odkaz na stranky vyrobce?

Cenove by to bylo zajimave, ovsem za predpokladu, ze poznam, co vlastne
objednavam. Takhle to na mne pusobi, jako kdyz pri expedici baba usype z
pytliku LEDek podle toho, ktery se ji v tu chvili zrovna libej vic.

Pavel Kutina