Cree XLamp MC-E LED RGBW a White

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Prosinec 30 11:28:50 CET 2009

Skoda, ze som ten obal vyhodil.
Bola uvadzana zivotnost 20 000 hodin, az som sa sam divil. Hoci podla
skusenosti s usporkami, tieto casto ohurujuce cisla uz beriem opatrnne, skor
iba ako reklamu.
To, ze to nie je bodovy zdroj, povazujem pre vacsinu pouziti ako vyhodu.
Nerobi to neprijemne ostre tiene. V dnesnej dobe je modne vsetko porovnavat
s prirodou. Ani denne svetlo nie je bodove.
Stmievanie na vacsinu pouziti vobec netreba. O presnej hodnote farby svetla
tym skor.
Na zvlastne poziadavky (napr. foto a pod.) to urcite ma vplyv, ale to je
zanedbatelna mensina. V takych pripadoch ani na tej cene az tak nezalezi.

Mne prekaza, je je to zase dalsia modna novinka. Ak jej niekto ihned
nepodlahne, byva povazovany za podivina. Pritom sa ako argumenty casto
pouzivaju rozne technicke parametre, ktore byvaju umelo zvelicene a velmi
zavadzajuce.
Jednoducho dnesna reklama dokaze casto oblbnut nielen siroke masy, ale aj
technikov.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Novotny Pavel"

Predpokladam, ze neslo o trubici s trojtym luminiforem ale o nejakou levnou
s Indexem podani barev tak 60%.
Zarivku bezne nejde stmivat o nenastaveni pozadovane teploty ci barvy svetla
nemluve, v neposledni rade nejde o bodovy zdroj svetla z ktereho se pomerne
obtizne dela designove svetlo do obyvaku.
Ucinnost te 36 je v nejlepsim pripade 82lm/W,zivotnost cca 8000 hodin. LED
jsou jiz dale, bohuzel cena je .....