[OT:] IBM T42

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Středa Prosinec 30 08:36:30 CET 2009

2 poznamky:

1. "Instalacne media" = recovery partition na HDD Majitel si moze za
pomoci procedury vytvorit externe recovery CD. Pozor - nemusel si ich
vyrobit a nemusi ich mat.
2. Ak ma majitel T42 nastavene kryptovanie HDD na urovni bios-u, tak
pripojenie HDD k inemu PC a kopia disku nie je celkom schodna cesta.
T4x notebooky maju celkom zaujimave moznosti ohladne ochrany dat napr.
pri ukradnuti/strate notebooku.
Nie kazdy ich vyuziva, ale nahoda je blbec... potom sa servisny technik
celkom zapoti.

Tieto dve zaludnosti mozu 5min so skrutkovacom a 20 min SW kopirovania
predlzit mnohokrat... a nemusia skocit najstatnejsie.
Pred tym, ako sa do toho pustite, skuste sa majitela na to spytat.

Ak majitel pouziva povodny WIN so vsetkymi moznostami, tak jedna z
moznmosti je vytvorit recovery point (ulozia sa nastavenia a mnoho
dalsich veci
do "zbytocnej" recovery particie), nasledne vytvorit recovery media -
tym sa to vsetko dostane na externe media.
malo by to byt pristupne cez start-programy ThinkVantage - nieco, alebo
cez modre tlacitko ThinkVantage vlavo hore na klavesnoci
Nemam pri sebe T42, takze neviem uplne presne polozky z menu a naposledy
som to robil cca pred rokom...

Do vymeny disku by som sa pustil az po tychto krokoch.

Dodo