LSP 3312 LED driver 1,4A je to sehnatelne nebo neco podobneho?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Středa Prosinec 30 02:01:43 CET 2009

No me to napadlo take, ale hadejte co , krome toho, ze letos jiz nepracuji, tak jsem si stahnul kompletni databazi toho co maji a maji teoreticky, absolvoval jsem neskutecny opruz, protoze jiz 16bit programy proste nespustim a hadejte co, ani to nemaji v databazi :-).

Jirka

>No, vzhledem k tomu, ze v katalogu je hned vedle tabulka nadepsana
"Oznaceni ECOM", a vzhledem k tomu ze Ecom soucasky liteon dodava,
prvni co by mne napadlo, je zavolat do ecomu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz