[OT:] IBM T42

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 29 13:57:39 CET 2009

Systém bych prostě naklonoval přes nějaký nástroj v normálním PC, akorát to
bude vyžadovat redukci z mini IDE na normální, stojí asi dvě kila, mají je
třeba v Krupu.
Když jsem nedávno rozdělával novější IBM, tak stačilo vycvakat panel nad
klávesnicí a pak vyšroubovat tři šroubky, tak to možná bude stačit i u
tohoto modelu.
U business class HP je to ještě jednodušší, tam stačí povolit dva až tři
šroubky ze spodu, vysunout čtyři pojistky a klávesnice je dole. Tento způsob
demontáže má HP už asi sedm let.