Re: [OT:] IBM T42

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Prosinec 29 13:05:32 CET 2009

Zdravim,

jsou tam DDR pameti, jeden slot je pristupny zespodu (je tam sachta asi uprostred a o neco blize k displeji, jestli si to dobre pamatuji). Druhy je pod klavesnici - je nutne na jeho vymenu odsroubovat klavesnici + ram kolem ni, srouby jsou zespodu popsany celkem dobre. Asi ctyri jsou schovane uplne vepredu pod cernymi nalepkami.
Nejsem si ted jisty, jestli na vyndani klavesnice je nutne oddelat i ten ram kolem, ale myslim ze ano.
A pripravte se na to, ze jeden modul 1GB je tak za litr (Kingston, dobre zkusenosti), DDR2 jsou proti tomu za polovic... holt historicky priplatek :(

Zadrhel muze byt v tom, ze tam je s velkou pravdepodobnosti aktualne konfigurace 2x512MB, takze budete muset stavajici moduly vyhodit a dat tam jine. Na vic nez 2GB zapomente, SO DIMM DDR jsou dostupne nejvyse v provedeni 1GB / modul.
Doporucuji aby se kolega podival zespodu (jeden sroub), zda je tam prazdny nebo osazeny slot - pak budete vedet na cem jste.

HDD je tam klasicky IDE, resp. ATA, 2.5".

Pokud budete menit jen HDD a jeden modul, je to zalezitost cca na 5 minut, deset vcetne vybaleni materialu a hodinu i s hledanim krizoveho sroubovaku :)
Horsi to asi bude se systemem a jeho obnovou, image je ve skryte partition toho disku...

Pokud vas zajima neco dalsiho, pisnete mi klidne soukrome. Tyhle notebooky mam rad, jsou jako lego, kompletni rozborka sborka v pripade nejake zavady a vymeny cehokoliv zabere max. hodinu, narozdil od toho kramu od HP, co mam na stole v praci ted....

Napajeci zdroj ma vse podstatne na stitku (nemam jej tady, jinak bych se podival), konektor tohoto zdroje sel zasouvat do K375
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=806-049
zda to jde i naopak Vam ale nemohu potvrdit.

Hezke svatky
V.