Aktivacni hrana preruseni INT0 u PIC18F4520

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Prosinec 28 21:41:50 CET 2009

> Zminene preruseni od RB0 se aktivuje hranou podle nastaveni bitu INTEDG0
> v registru INTCON2?

Ano, mělo by to tak být.

REGISTER 9-2: INTCON2: INTERRUPT CONTROL REGISTER 2
bit 6 INTEDG0: External Interrupt 0 Edge Select bit
1 = Interrupt on rising edge
0 = Interrupt on falling edge

> Hledam jeden problem, ktery se teoreticky mel/mohl vyresit zminenou
> zmenou aktivacni hrany, ale nevyresil, at menim tento bit jak chci. Tak
> mi jde o to zda jsem neco neprehledl v DS.

Střelím od boku - nemá signál zákmity na hranách, takže se přerušení
vyvolá i když by jakoby nemělo? Kdyžtak zkuste popsat co Vám nejde...

Lukáš Grepl