kde sehnat hlinikovy tistak?

Pondělí Prosinec 28 21:27:00 CET 2009

No já chci čtvereček toho Al tišťáku s ledkou uprostřed přišroubovat na Al
plech, případně na Al  plocháč cca 3x20 pro rozvedení tepla, na který bude
našroubovaný Al plech (možná bude stačit 0,5 mm, pás šířky 100 mm).
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 27, 2009 3:01 PM
Subject: RE: kde sehnat hlinikovy tistak?

Tento problém jsem nedávno řešil také. Vzpomněl jsem si, že mi tu léta leží
nějaký tenký "něcojakocuprextit". Tak jsem na něm DPS vyleptal a sekundovým
lepidlem nalepil na běžný chladič. Na odvedení 10 W z malé plošky je 1 mm
Al asi dost málo, pokud nebude našroubován na něčem silnějším. Přesně to
půjde stanovit podle měrné tepelné vodivosti hliníku z tabulek.

PH

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
Když se tady probírají výkonové ledky, budu řešit chlazení 10W SMD ledek.
Viděl jsem hliníkový tišťák
http://vaelektronik.cz/fotky/t1.jpg
Italové to používají na chlazení SMD FETů.
http://vaelektronik.cz/fotky/t2.jpg
Zkusil jsem to vyfotit s lupou
http://vaelektronik.cz/fotky/t3.jpg
na 1 mm Al plechu je 0,07 mm izolace (odměřeno z fotky) a oni do toho
pouštějí
300V. Na tom (předpokládám měděná) fólie a nepájivá maska.

Kde se něco takového dá koupit? Jaký to může mít tepelný odpor?