[OT] USB mikroskop

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Prosinec 28 17:45:01 CET 2009

Ano, udelal jsem tutez zkusenost. Byl jsem opravdu mile prekvapen. Made in Germany - zadna cina. USB kamerka ma sice rozliseni jen 640x480, ale bohate to staci, a obrazky, ktere z toho lezou, jsou pro bezne skolni pokusy deti vice nez dostacujici. Deti, ktere zrovna letos mely nejake laborky s mikroskopem po vlozeni vlasu rvali nadsenim a rikali, ze se s tim skolni mikroskopy absolutne nedaji srovnavat, ze v nich vlas sotva sotva videli.
Pro ukazku prikladam maly vyrez (abych nezatezoval konferu daty) z obrazku klasicke ruske 2kB EPROMKY s krasne patrnymi pametovymi bunkami. Je to pri objektivu 10x, protoze objektiv 40x je tak blizko preparatu, ze osvetleni LEDkou na mikroskopu je jim zastineno a v tu chvili jsem nemel po ruce jinou bilou LEDku, kterou bych si to osvitil lepe.

Sice uz nevim komu, ale kazdopadne diky za tip, byl to fakt pekny darek.

Jakub Serych