Male konektory (spojeni kabelu)

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Neděle Prosinec 27 20:34:20 CET 2009

Ahoj,
v lete jsem si udelal husi krky na balkon, myslim, ze jsou 8 nebo 13mm.
Problem je, ze jsou tam 2 ostrejsi zatacky. Krky slouzi pro prilezitostne
protazeni, v době vanoc napr. balkonove LED osvetleni. Momentalne tam mam 1
tenci stinenou dvoulinku, budu pridavat ještě jednu nestinenou tlustsi. Na
tu tenci jsem puvodne pridelal 3.5mm stereojack, protahnout krkem se
podarilo asi po 40ti minutach. Druhou dvoulinku jsem ještě neresil.

Hledam nejaky maly konektor, který bych krkem vždy v pohode protahl, nechce
se mi to pokazde stipat a znovu pajet. U toho jacku je spis nez tloustka
problemem delka (protahaval jsem to komplet i s tim kdycim plastikem).
Uvazoval jsem o jacku 2.5mm, ale co jsem se dival, ta velikost je asi stejna
jako u 2.5mm?

Idealni by byly nejake konektory 1-1, něco jako mala kratsi dutinka s
protikusem? Oba konektory prijdou na kabel a v byte se to uz jen spoji.
Ještě by mozna slo pouzit kontaktni listu +
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=832-144, pokud nebude nic lepsiho.

Dik za napad.

Milan