dobijeni baterie

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Neděle Prosinec 27 20:24:44 CET 2009

Zdarec, mam takovou vizi.

Postavil jsem na zahradu obytny prives s rozvodem 12  220v. na zahrade
neni elektrika , tak se vyuzije jen 12V rozvod a ted jak nejlepe dobijet
baterii. Budeme na zahradu chodit pesky, max na skutriku, takze vozit ji
domu je spatna varianta.

Moznosti tedy pomoci vetrne elektrarny, nejlepe samodomo, origo jsou
silene drahy.

Solar. Cena taky vysoka, ale zase je to elegantni reseni. Jen jestli to
zvladne dobit pres tyden co spotrebuji a samozrejme zlodeji.

Nejlevnejsi reseni vypada nejaka elektrocentrala, ale zase odvoz.
Nejradsi bych ji tam nechaval, ale zase zlodeji.

Baterku bych videl na nejakych 72Ah.
Spotrebice by byly : Notas s TV tunerem, svetla bych poprehazoval na
LEDky, radio, telefon pripojeny jako "alarm".
Budeme tam vzdy od patku do nedele, vystaci mi jedna baterka?

Ma nekdo nejaky tip na stavebnici vetrne, popripade na solary za roumny
peniz, sel by vyuzit na vetr altik z auta? Pokud bych koupil centralu,
ma smysl kupovat ty potvory z bauhausu 850W a jak je to s hlucnosti?

--

S pozdravem

quasimodo

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4720 (20091227) __________