Termostat lednice

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Neděle Prosinec 27 18:09:04 CET 2009

Nam to delalo taky a pricina byla unik chladiva. Lednice porad bezela,
jak tam bylo malo chladiva tak vyparnik nedosahl vypinaci teploty, ale
na to zmrazeni mlika to stacilo. V lednici se drzela teplota kolem -1C
min to neslo. Pokud to bude jen termostatem, tak tam bude casem teplota
jako v mrazaku.